BETUL-BETUL MENJIMATKAN ANDA BUAT ANDA DAPAT FIKIRLAH SENDIRI

Tuesday, August 24, 2010

BIO 1 WORLD


WAJA JIMAT 60%?


Betul ke ada produk yang betul-betul boleh beri kesan penjimatan sebagaimana yang dinyatakan dalam bahan-bahan iklan mereka? Inilah soalan pertama saya apabila diperkenalkan Bio 1 World kepada saya.

Saya sebenarnya sudah serik menggunakan pelbagai produk penjimatan tetapi terbukti akhirnya indah khabar sahaja.

Bagi pengguna Waja seperti saya, pasti sudah arif benar dengan penggunaan minyak yang tinggi untuk bergaya dengan kereta kebanggaan negara ini. Apa nak buat, nak bergaya kenalah berbelanja lebih.

Tetapi Bio 1 World memang terbukti sangat luar biasa.

Sebelum menggunakan Bio 1 World, isian tangki penuh kereta saya membolehkan saya berulang alik dari rumah di Putrajaya ke tempat kerja di Phileo Damansara selama 7 hari.

Dengan penggunaan pertama kali sahaja Bio 1 World, isian tangki penuh kereta saya telah mendapat Extra 4 Hari Lebih bagi rutin perjalanan yang sama.




Apabila menceritakan penjimatan yang saya perolehi sekitar antara 60%-70% kesan penggunaan Bio 1 World, rata-rata seperti tidak dapat mempercayainya.

Namun bagi pengguna Waja, saya arif benar perihal minyak kerana bagi pengguna Waja, menyukat-nyukat minyak dan jarak perjalanan adalah rutin sebelum memulakan perjalanan.

Cerita saya bukan rekaan. Ini adalah kenyataan dari pengalaman peribadi saya. Kalau tak percaya...CUBALAH !!

FORMULA BIO 1 WORLD

TERBAIK & LUAR BIASA




EN. MOHD AZIZUL SANI

Artis Alih Suara

Putrajaya, Kuala Lumpur.

No comments:

Post a Comment

Followers