BETUL-BETUL MENJIMATKAN ANDA BUAT ANDA DAPAT FIKIRLAH SENDIRI

Tuesday, August 24, 2010

BIO 1 WORLD






KALI PERTAMA GUNA JIMAT 63%

Sebelum menggunakan Bio 1 World, penggunaan Petrol Proton Persona 1.6 ini ialah RM 40 mencatatkan kilometer sekitar 240KM sahaja.

Untuk menguji keberkesanan Bio 1 World, saya mengisi minyak sebanyak RM 40 dan mencampurkan Bio 1 World sekitar 15ml lalu memulakan perjalanan dari Sandakan menuju ke Kota Kinabalu.

Kesan pertama yang dapat dirasai ialah bunyi enjin yang senyap dan pemanduan yang lancar serta peningkatan kuasa pecutan enjin.

Saya amat terkejut dan merasa takjub bila indikator minyak menunjukkan kereta telah menggunakan keseluruhan Petrol RM 40 dan meter tanda perjalanan menunjukkan saya telah berjaya menempuh perjalanan sejauh 390KM.

Ini bermakna bagi penggunaan kali pertama sahaja Formula Penjimatan Minyak Bio 1 World telah mencapai kesan penjimatan sebanyak 62%.

Saya terus mengemudi Persona ini dengan lancar dan pacuan enjin yang mantap menelusuri pelbagai bentuk muka bumi dan kaedah pemanduan serta perubahan gear menerusi perjalanan merentas Kota Kinabalu, Papar, Kimanis, Keningau, Tambunan, kemudian ke Tuaran, Ranau, Semporna, Tawau dan berakhir di Sandakan semula.

Hanya dengan pengisian Petrol RM200 dan menggunakan Bio 1 World sebanyak 50ml, saya telah menempuh pengalaman perjalanan sejauh 1958KM

Formula Bio 1 World sangat luar biasa. Bagi penggunaan kali pertama sahaja, produk ini telah membuktikan kesan penjimatan sehingga 63%.

FORMULA BIO 1 WORLD

TERBAIK & LUAR BIASA


EN. ZAINAL ABIDIN

Pengurus Pemasaran

Bio 1 World Marketing

Zon SABAH & SARAWAK

No comments:

Post a Comment

Followers