BETUL-BETUL MENJIMATKAN ANDA BUAT ANDA DAPAT FIKIRLAH SENDIRI

Tuesday, August 24, 2010

BIO 1 WORLD






Jimat RM 60.00 atau 43%


Saya menjalankan perniagaan sendiri di Bandar Kinrara. dalam masa yang sama saya menjalankan perniagaan lain yang menuntut perjalanan ke Johor Baharu dan ke Taiping setiap minggu sekali.


Ketika seorang kawan menawarkan produk Bio 1 World kepada saya, saya tidak mengambil serius kerana bagi saya Perodua MYVI sudah cukup menjimatkan dan saya tidak perlu lagi kepada apa-apa juga gajet penjimatan minyak.


Tetapi apabila melihat kesungguhan beliau menawarkan produk ini kepada saya, timbul rasa simpati, sekadar mengambil hati kawan & dengan niat hendak menolong rakan Melayu yang baru berminat menceburi bidang perniagaan - saya membeli 1 Set 3 Botol Bio 1 World dengan harga penuh.


Kesan pertama sebaik menggunakan produk ini, saya merasakan kereta MYVI saya seperti baru dipasang TURBO. Daya Pecutan sangat berkuasa dengan sedikit sentuhan pedal minyak. Enjin terasa senyap dan mantap.


Kebiasaannya bagi perjalanan pergi balik dari Bandar Kinrara ke Johor Baharu - Taiping dan kembali ke Bandar Kinrara saya menggunakan RM 140.00. Amat Mengejutkan dan Menakjubkan, dengan penggunaan Bio 1 World saya HANYA menggunakan RM 80.00 Sahaja. Bio 1 World memberi kesan PENJIMATAN RM 60.00 atau 43 % kepada MYVI ini.


Sekarang saya mendapat Penjimatan TAMBAHAN apabila menjadi Pengedar Bio 1 World kerana membeli produk ini pada Harga Borong. Selain Kos penjimatan kereta semakin murah, saya mendapat peluang membina sumber pendapatan baru.


Bio 1 World ADA DIJUAL di Premis Niaga saya.


FORMULA BIO 1 WORLD

TERBAIK & LUAR BIASA


En. Mohd Suhaimi

Peniaga, Bandar Kinrara,

Puchong, Selangor.

No comments:

Post a Comment

Followers